گوناگون از جهان...webnet.loxblog.com
گوناگون از جهان...webnet.loxblog.com
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 28 / 11 / 1390برچسب:, توسط کیا عشوری.kia ashoori |

اینکه ولن...تاین رو باید بذاریم کنار یا نذاریم و سپندار رو جشن عشق ایرانی بگیریم و ... رو زیاد بحث نمی کنم. فکر نکنم اشکالی داشته باشه که دوتاش باشه.

اما در هر حال الان داریم به ولن-تاین نزدیک می شیم و همه به دنیال یه هدیه خوب برای عشقشون (همسرشون یا همسر أینده شون!) هستن.

نمی خوام چیز خاصی رو پیشنهاد بدم. بدترین مطلب اینه که بنویسی برو برای همسرت کیف یا کفش یا مثلا ادکلن یا هر چیز دیگه ای بخر. مهم نیست چی هدیه بدی، اما تو این هدیه این موارد خیلی مهمه:

۱. هدیه ولن...تاینی رو انتخاب کنید که مورد علاقه طرف مقابل باشه نه مورد علاقه خودتون.

بیشتر ما موقع انتخاب هدیه، چیزهایی رو انتخاب می کنیم و طوری جشن می گیریم که دوس داشتیم برای خودمون بگیرن! حواستون باشه که طرف مقابلتون چی می خواد.

۲. کلیشه ای رفتار نکنید.

اصلا مهم نیست که روز ولنتاین همه دنیا برای طرفشون عروسک می خرن و شکلات ولن و یه چیز دیگه هم روش می ذارن. شما اون هدیه خاصی رو براش بخرید که منحصربفرده و اون خیلی ازش خوشش میاد.

۳. رفتار خوب همراه هدیه خوب خیلی بیشتر جواب میده.

اگر هدیه خیلی خوبی بهش بدید اما توی رفتارتون نشونی از عشق و محبت اصیل نباشه، اون هدیه به زودی به انباری خونه منتقل میشه و شما هم به انباری قلب طرف.

۴. به تاریخ روز ولن...تاین پایبند باشید.

روز ولنتاین ۱۴ فوریه ست. نه ۱۵ فوریه، نه ۱۳ فوریه و نه هیچ روز دیگه ای. تمام تلاشتون رو بکنید تا تو همین روز هدیه تون رو بدید. این کار لطف خیلی بیشتری داره.

۵. اون چیزی که هدیه رو دوست داشتنی می کنه اینه که شما انتخابش کردید.

اینکه برید مغازه و یه "پکیج ولنتاین" بگیرید که مغازه دار با سلیقه خودش انتخاب و طراحی کرده و کادو پیچیده و قلمبه ببرید بدید به طرف، هرچند که قشنگ ترین هدیه روی زمین باشه اما گرفتنش هیچ لطفی نداره چون با دستای خود شما بسته بندی نشده و هیچ عشقی توش نیست. و اون این رو می فهمه.

۶. یادداشت با دستخط خودتون و حرف دل خودتون فراموش نشه!

۷. فقط یک ولن...تاین!

بدون شرح!

زینب شاهدی

شاد باشید!

پ.ن: همیشه برای هدیه دادن منتظر مناسبت خاص نباشید، اما برای مناسبت های خاص حتما هدیه بدید.

شعر عاشقانه



-